20 March 2009

Hari Persandingan Talha Sujai



Pada 15 & 16 Mac 2009 yang lalu telah berlangsung majlis persandingan sepupu kami, Abang Talha Sujai dengan pasangannya. Persandingan merupakan the most waiting event dalam kalender MASSUPI. Maklumlah Wedding of the year MASSUPI, makanya majlis menjadi begitu meriah dan unik sekali apataknya dah jadi real garden wedding bila khemah tak cukup terpaksa kami mencari meja dan kerusi tambahan untuk ditempatkan di lokasi-lokasi yang sesuai supaya jemputan selesa menikmati hidangan majlis pengantin. Memang meriah. Majlis dialunkan dengan naynyian penyanyi-penyanyi veteran yang tak kurang hebatnya. Nak tengok gambar?















Sebenarnya semua ahli Massupi begitu sepakat dalam menjayakan majlis hari tu... kesemuanya tak menang tangan dalam melayan tetamu yang begitu ramai!! Kepada tetamu yang datang dan seandainya ada tidak dapat menjamah juadah yang dihidangkan dan tidak mendapat kerusi untuk duduk kami dari wargakerja Massupi mohon ribuan kemaafan. Segala yang buruk adalah atas kecuian kami sendiri dan segala yang baik itu adalah dari yang maha Esa. InsaAllah seandainya diizinkan dimajlis-majlis Massupi yang akan datang perkara-perkara ini pasti tidak akan berulang lagi. Inilah wajah-wajah cucu-cucu massupi yang baru hendak menjamah makanan selepas majlis usai. Tanpa sokongan tenaga muda ini majlis kita pasti akan kekurangan. Kesian betul 2 gadis yang kepenatan ini....














1 comment:

  1. Tahniah kepada Talha, gelaran suami yang disandang sekarang merupakan tanggungjawab yang mencabar untuk dilaksana. Selamat menjalankan tanggungjawab suami dan selamat datang ke alam rumahtangga. Walaubagaimana pun kita doakan semuga bahteranya akan berlayar dengan baik... kita mudah2an kita akan dapat little talha pulak....!

    ReplyDelete